FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ok, kreativt kaos?

Har varit mycket nu, multiball och tilt i en salig röra!! Men ljuset i tunneln är här, idag åkte Vanessa till mormor och imorrn åker pojkarna till pappa.

Med andra ord; jag har bara mig själv att ta hänsyn till heeeela helgen. Och sen även heeeela nästa vecka!! Gissa om jag tänker njuta???!!!

Men klart som fan att jag ÄLSKAR mina kids, men att få lite egen tid är ett måste för att jag ska funka, vemsomhelst skulle gå under annars. Att jag inte gjort det för länge sen är en gåta, fasiken vilket segt virke jag är gjort av!


Hypomanen i mig har verkligen vaknat till liv, ingen ro, inget lugn, glömt bort både läkarbesök och annat som varit inbokat, total Blackout fast endå inte. Målat lite här, och målat lite där, blandat rester av färger jag hade i förrådet, blått på en vägg, sen lila på en annan, sen blandade jag grå färg med lila glasfärg och målade vidare.... men som sagt, påbörjat, icke avslutat. Mig i ett nötskal om vi säger så.

Men det HÄNDER ju saker iallafall!!














Ja fortsättning följer....








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0