FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Rökfri i snart 2 dygn

*stolt*

Inte tagit en endaste cigg, inte ett endaste bloss, sen torsdagsnatt/fredagmorgon, då jag tvärt bestämde mig för att SLUTA RÖKA.

Skulle inte våga ta en cigg nu, mina kids skulle bli grymt besvikna, och jag har ju gått igenom värre saker än att sluta röka. Så detta borde vara en piss i havet om vi säger så.

Och då jävlar ska jag fortsätta vara rökfri. Blir ju minde fattig då, istället för cigg kan jag äta godis, och gå upp i vikt, då måste jag ju köpa nya kläder, och jag ÄLSKAR ju att shoppa! ;p

Så fan, det kan bli DYRT att sluta röka!!!!

Så inget ont som inte har nått gott med sig, eller ska vi säga; inget gott som inte har nått ont med sig?

Ja tolkningen är valfri, och jag har inte ännu bestämt mig för hur jag ska tolka det hela... måste låta det smälta in först.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0