FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Solen, var gömmer du mitt regn?

Är sugen på lite ruskväder nu, spöregn och åska! Fast imorrn får solen gärna skina då det är skolavslutning.

Lotta räddade min dag, fick låna pengar så jag kan handla allt inför morgondagen, presenter till dagisfröknar, grejer till tårtan och alla cupcakes jag ska ta med oxå.

Som vanligt är jag ute i sista minuten, men känner endå att det flyter på hyffsat bra endå. Får vila sen i helgen typ, after att alla "måsten" är avklarade.

Imorse påbörjade jag tårtan Vanessa vill ha, har gjort en mousse av hallon och mango, blir spännande att se hur tårtan smakar, tog lite av det jag hade hemma...





Min sjukgymnast var sjuk idag, fast det fick jag reda på först jag kom dit, men ingen större fara skedd. (förrutom att jag hade sett fram emot massage och akupunktur, hade gjort guld mot stressen)

Drog till jobbet en stund, mina söta vänner där hade hittat skor till mig som de lagt undan. GALET snygga, tog hem dem å ska prova dem. Lägger upp bilder sen, Adidas, 2 par, sen hittade jag ett par vita galet söta finskor med hög kilklack och strass!!!

Fast innan allt detta imorse, så cyklade vi hela ligan till centrum för Vanessa skulle till tandläkaren 8.20. Inga hål hade hon, skönt! Vilgot gjorde en rejäl vurpa på hemvägen, gick åt en del plåster och sen envisades han med att få bandage runt knät... och det fick han, men jag förklarade för fröknarna att det bara var små skrubbsår med plåster på bakom bandaget...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0