FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Söndag, blir det nått regn idag tro?

Just nu är det ganska behagligt ute, vinden fläktar så skönt och himlen är disigt ljusblå. Igårkväll hade vi lite trevligt med grannar, känns lite som WisteriaLane här på gården, förtroliga samtal, vänskap och sen såklart de där lite mysko bitarna, med folk som är falskare än vatten, har mörka hemligheter och snackar skit... osv.

Men dessa genomskådas mer än de anar! ;p






Igårkväll så fick jag ett ryck och började spackla en vägg i köket hos Lorencita, det var hos henne vi umgicks igår. Sen sprang jag hem och hämtade en hink med grå färg och började måla.

Hennes man var inte sådär superglad då han kom hem efter att ha jobbat natt, fast å andra sidan så ser ju det mesta som inte är avslutat inte sådär supersnyggt ut. Men som sagt, då det är klart. blir det galet snyggt, det är jag helt säker på! Och sen det bästa, de får en ny vägg helt GRATIS!! :-D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0