FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Vilken jävla dag

Sen vi vaknade i morse har det varit fullt ös, jag har varit galet trött och snurrig så jag ringde både Vilder och Vilgot lediga idag, de ska ju endå iväg med pappa sen.

Men fy fan som de har låitit, ljudnivån här hemma har varit enorm och Vilder är värst, gnäller gnäller och gnäller. Om Precis allt. ALLT!

Igårkväll gnällde han så pass mycket att även lillebror protesterarade vid läggdags;

-Sluta gnäll Vilder, jag får ju tuppjuck här uppe!! säger han och hänger sig ner över kanten på sängen ovanför och pekar på sin skalle.

-Alltså, sluta, jag får ju SPUNK!!! fortsätter han irriterat medans Vilder ihärdigt gnäller så det skär genom märg och ben. Jag ligger bredvid och biter ihop och försökte tänka på annat, snacka om utmaning. Trodde ärligt talat att mina trumhinnor skulle explodera, hade hans jävla ljud i örat i nära 2 timmars tid innan han somnade.

Hade jag gett upp då hade han ju fått sin vilja igenom, och tanken var ju att visa att det är JAG som bestämmer här hemma, INTE han!

Men fan, Gud, om du finns, GIV MIG STYRKA!!! Eller avgå!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0