FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Borta bra men hemma bäst!

Nu är vi hemma igen, så himla skönt, hade hemlängtan sista dagarna. Sen blev jag lite dålig kvällen dag 5, var inte långt ifrån att kalla på en doktor men tryckte i mig värktabletter och härdade ut och den värsta smärtan avtog.

Antar och hoppas att det "bara" var den där jävla nervern som spökade... Har ont i höger sida vid böstkorgen, det strålar ner i högerhanden och jag kan fortfarande inte ligga ner på höger sida utan att det värker som fan.

Min sjukgymnast spände fast mig på britsen när jag var där igår och drog, och vred. I mitt huvud. Men det sitter kvar och jag mår lite bättre! ;p Det knakade till ordentligt i nacken och sen har jag varit ap-trött sen dess, därav min frånvaro på bloggen.

Barnen sover sött och jag målar tavlor och glor på tv i köket. Imorrn ska jag lägga ut lite bilder på mina nya 3D-tavlor tänkte jag. Om jag inte är alltför trött såklart.

Ska försöka ta mig till jobbet imorrn, skulle dit idag egentligen men mådde inget vidare så jag stannade hemma, och sov en hel del innan barnen kom hem från skola och dagis.

Imorrn måste jag dessutom städa och vika sjukt mycket tvätt! BLÄ!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0