FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

En seg dag idag...

Lite minigolf på morgonen, sen började det regna så vi handlade lite mat på minimarket som tillhör hotellet, felix köttbullar och pasta, fy satan vad dyra köttbullarna var!! Nått över 7 euro, dvs runt 60:-!!! :o

Men Vilder åt med god aptit så det var det värt. Sen somnade jag... idag är jag galet trött, vet inte varför. Kidsen har kollat på tv4 play medans jag sovit.

Har slarvat med min 30-dagars-lista, men kommer slänga in några på raken ikväll så den blir avslutad nån gång.

Vi köpte batterier för att testa Vilgots väckarklocka, den ringer inte så vi ska gå tillbaka med den idag, hur kul är det med en väckarklocka som inte ringer?

Vilder är sur idag, han betedde sig ganska illa i morse innan vi skulle ner och äta frukost, vilket resulterade i Nintendoförbud resten av denna dag.

Han måste ju lära sig vad som är OK att säga och inte, jag tar det mesta och har ganska få regler i övrigt, men respekt tänker jag jobba hårt med och tar inte att han är uppkäftig eller säger fula saker till eller om någon.

Ful i munnen kan man få vara, sålänge det handlar om materiella ting, men riktat till en person, det är ett BIG NO NO.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0