FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

God morgon!

Lite bilder på mitt lilla rum och utsikten från balkongen... fixade lite bilder med min kamera, mobilbilderna får jag ta itu med då jag kommit hem.



Såhär ser det ut då man kommer innanför dörren.


Här är utsikten från min balkong





mitt rum från balkongen


Mitt resesällskap



Vaknade redan kl 5 första gången med gräsligt bultande huvudvärk, givetvis nacken som krånglar sen allt släpandes på väskor igår. Har försökt att stretcha nacken så mycket det går, känns en aning bättre nu iallafall, huvudvärken har lättat en aning.

Måste leta reda på Vings kontor här idag och meddela att deras chaufför suger och dubbelkolla så att jag blir hämtad på MITT hotell då jag ska hem och ingen annanstans....

Blev jag lämnad på fel ställe så är ju risken ganska stor att jag blir hämtad på samma ställe... en aning irriterande att behöva ta tag i den biten faktiskt. Men men, så är det. Bara att gilla läget lixom.

Nu ska jag sova en stund, är riktigt trött. Maten här är riktigt god förresten, frukostbuffén är underbar och middagsbuffén likaså och så ingick det i resan så det enda jag egentligen behöver tänka på är lunch om jag skulle bli hungrig där emellan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hamnade på din blogg av en slump, härligt att läsa hur du kämpar. You go girl !

2011-03-30 @ 14:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0