FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Jag är en riktig tröttmössa!

Sovit som en gris... vaknade av mobil-larmet som ringde kl 9, vill ju inte missa frukosten som stänger kl 10.

Tog mig ner till resturangen, åt lite och sen gick jag tillbaka upp på rummet och somnade en stund igen.

Har inte vant mig riktigt ännu vid känslan att jag har semester, ensam, utan barn! Känns riktigt konstigt och stundtals svindlande läskigt.

Jag verkar vara enda svensken på hotellet, och den enda som reser just ensam. Alla andra sitter med någon vid frukosten och middagen, utom jag... känns både skönt och konstigt, jag som är så van vid sällskap som jag kan prata sönder öronen på!

Det är mest tyskar här verkar det som, bara tyska tidningar utöver de spanska finns att köpa på den lilla butiken här på hotellet.

Tur att jag tog med mig en massa böcker hemifrån, annars hade jag nog inte klarat en vecka i ensamhet, blir rastlös av att bara ligga stilla, antingen så sover jag, och i vaket tillstånd så föredrar jag att läsa.

Nu slänger jag in några bilder från min promenad igår, känns ordentligt i ryggen och benen att det är många backar och trappor här!










Detta träd vill nog inte bli klättrat i! ;p



Entrén till mitt hotell...


Gick runt lite på hotellområdet och hittade 2 små dammar med supersöta ankungar i!






Här uppe bor jag.... många trappor=motion!



M ringde igår då jag var på väg hem och han hade riktigt roligt åt mitt flåsande i luren, tror han trodde att jag skämtade först, men så var det inte. Jisses vilken urdålig kondis jag har! M fik sig ett gott skratt ialafall, men det kan jag bjuda på. ;-)

Nu ska jag iväg å leta rätt på vings servicekontor å kolla så att jag blir hämtad på MITT hotell och ingen annanstans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0