FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Vidrig dröm inatt

Hade en vidrig mardröm inatt, så sjukt verklig på alla sätt, alla människor och platser/tankar/känslor som var med i drömmen var samma som de är i verkliga livet och som finns i min omgivning, och i drömmen dödade jag en våldtäktsman i självförsvar på en toalett.

Jag ströp honom med ett vitt kraftigt snöre från en rullgardin, sen lämnade jag kroppen och låste toadörren utifrån och fick panik och tusen tankar for i skallen, skulle jag ringa polisen? Skulle jag ringa nån annan för att få hjälp med att flytta kroppen?




Jag tänkte att jag skulle ringa till exet och be honom komma och hjälpa mig och be honom att i sin tur ringa en polare som kör likbil... Ja kroppen skulle ju börja lukta annars om den låg kvar och nån kunde ju hitta den.



Jag var precis på väg ut från lägenheten då våldtäktsmannens son kom och låste upp dörren utifrån på toa och jag tänkte febrilt på vad jag skulle säga till polisen, och om jag skulle få fängelse och hur det isåfall skulle bli med mina barn.

För det började som självförsvar från min sida då han började kladda på mig och jag sa nej och ville därifrån och hans händer tog tag hårt i mig så jag kände mig fängslad, jag kämpade i panik men sen då jag fick kontrollen över honom så kunde jag inte sluta strypa honom och hugga honom, jag kände mig så äcklad av allt hat till den mannen i drömmen, sådär så man blir illamående och bara vill spy.

Ja det var en liten snabbgenomgång av drömmen... den var mycket detaljerad både bildligt och känslomässigt.


Fy fan, vaknade alldeles kallsvettig med hjärtklappning
och grymt vidrig ångest strax innan 5, och vågade inte somna om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0