FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Barnen sover snart

Vilder slocknade i soffan innan 7, sen fick jag hem en mycket böt men nöjd Vilgot strax innan 8, vattenkrig står högst på listan här nu.

-Mamma, jag ska hämta mera vatten bara, jag ska spruta på Hugo, sen kommer jag in!

vrålar den söta lilla killen med en ljusblå vispskål på huvudet. Fan borde tagit en bild ju!


Nu är de nerbäddade och glor på film, själv glor jag på tv, och är fortfarande inte trött!

SÅ skönt!

Tänker njuta av att bara må bra och sen ta det lugnt imorrn.
Fick en ny tid hos sjukgymnasten på onsdag, han ska göra nått "kinesiskt" med mig, ja inte äta mig med pinnar men nog sticka med lite nålar å annat. Han e iallafall grymt bra på det han gör och läser människor läskigt bra!

Men känner jag mig själv rätt och har ork så lär jag dra till jobbet imorrn eller fortsätta röja å fixa hemma...

Men ska försöka vara duktig och hålla mig hyffsat i skinnet. Dvs på hemmaplan...







Kommentarer
Postat av: Lotta

Jo du, tog mig tid att läsa bloggen en stund ikväll. Jag som känner Dig ser Dig inte som nån WT utan tycker faktiskt vansinnigt mycket om Dig. Hoppas jag visat det genom att ställa upp så mycket jag kan och hjälpa till i många rädda och knasiga situationer. Har alltid känt att vi finns där för varann, att det är ömsesidigt, och vi hjälper alltid varann när vi kan. Underbart med en vän som Du.

Ärlighet varar längst och det har vi kunnat vara mot varann.

Tack min vän, jag finns alltid här för Dig.

Kram / Din vän och granne / Lotta

2011-05-16 @ 22:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0