FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

God morgon!

Igår var en mycket hektisk och intensiv dag, jobb, sjukgymnastik, jobb och sen till Väsby centrum med Vanessa och Vilgot för lite fika shopping.



Vanessa hade en del presentkort på Lindex och Kappahl så det blev lite nya tillskott till garderoben och även Vilgot trängdes i provhytten och inhandlade en ny t-shirt, en ROSA valde han mitt lilla hjärta, och en keps.


Blev senare i Väsby än planerat men vi fick skjuts hem, handlade en massa gott på Ica innan, ölkorvar, melon, skinka å annat smaskigt som vi frossade i då vi var hemma igen.

Sen fick jag oväntat besök av en mycket ledsen och trasig vän strax efter 9 som jag tröstade så gott jag kunde. Vi pratade en massa och sen gav jag henne nått att sova på och bäddade ner henne i gästrummet.

Been there, done that, vet hur det är att må så jävla apa att det känns som att man går sönder bara av att andas, som en kniv som hugger och smärtan i själen är outhärdlig. Hon fanns där för mig då jag var som sämst, givetvis finns jag här för henne nu. Det är det som är vänskap och omtanke. Att dela både ljusa och nattsvarta stunder. NU har hon promenerat hem men har lovat att höra av sig senare.

Idag står det tvätt och städning på mitt schema, men blandat med en del pauser i solen på altanen, måste ju njuta lite av helgen oxå.

Har lovat ungarna en cykeltur till centrum senare för att inhandla lördagsgodis och glass.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0