FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Lite jag..

Folk som inte känner mig, har en förmåga att tycka, tänka och tro så mycket.Men folk som lärt känna mig brukar oftast tycka om mig, de som tittat lite djupare och inte bara dömt mig efter ytan.


Det som är skönt med att blogga, är att man kan skriva exakt vad man vill och precis hur man känner och tänker. Jag tror att man genom att läsa min blogg kan få en ganska bra uppfattning om hur jag är som person. Dessutom så är det skönt att skriva av sig, blir lite som en slags dagbok som man kan blicka tillbaka i om man glömt något typ.


Jag gissar att många ser mig som WT (white-trash), med tanke på frisyren t ex. Sen hör jag lite dåligt, vilket gör att jag kanske inte alltid svarar på tilltal eller uppfattar vad nån säger, vilket gör att jag kan uppfattas som nonchalant, dryg och stroppig eller nått sånt.

Men DET SKITER JAG I! ;p

Vill du lära känna mig, ge mig en ärlig chans, sen är du såld, tro mig! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0