FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Lite nya bilder på mina tavlor

Har tagit tag i några av mina gamla tavlor...







Har blandat lite olika tekniker och stilar, decoupage, gips, spetsar, band, pappersblommor, pärlor och glitter och annat för att få till 3-D effekten. Skoj att experimentera tycker jag! Jag vet aldrig innan hur en tavla kommer se ut då den är klar, jag bara målar på känsla och låter bilden växa fram lixom under tiden.
Det har både sina för och nackdelar.... jag skulle typ aldrig kunna måla nått på beställning, utan jag bara MÅSTE göra på mitt sätt typ...








































De är inte klara ännu men jag hoppas att jag lyckas avsluta dem innan helgen är slut, jag är som bekant sjukt dålig på att avsluta saker, att påbörja, det är ju hur lätt somhelst!


Kommentarer
Postat av: Anonym

wow jag tycker verkligen om den där rosa med blommorna och den sista lila med hjärtat. helt otroligt fina verkligen :)

2011-11-20 @ 16:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0