FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Middag, för 2 tydligen

Lagade mat av det som fanns hemma, ska handla imorrn. Så jag kokade rödspättafileér i kokosmjölk å hade i nån curry-mix, sen en burk kräftstjärtar. Till det kokade jag äggnudlar och blandade ihop allt. SKitgott tyckte både jag å Vanessa. Men där var det stopp. TVÄRSTOPP!

Vilgot bröt ihop, fullständigt. Han ville ha nudlar UTAN nått till. Jag erbjöd honom att steka ägg och annat men han bara skrek. Vilder ville inte heller smaka av middagen, men han skrek för ovanlighetens skull inte.

Rostade 2 mackor till Vilder, ingen pålägg för han äter inte pålägg, bara OST ibland, å då helst i stora bitar.

Vad gör man??? Jag gjorde inget faktiskt, ikväll fick de äta bullar, och imorrn blir det andra bullar. Dvs INGET alls med socker på.



Blir ju tokig av deras jävla tjafs, orkar inte hålla på och truga, det får bli som det blir, sen imorrn blir det nya krafter och nya tag.

Huvudsaken är att JAG bestämmer, hur det än blir. De ska veta att JAG bestämmer, oavsätt om det gäller bullar i massor eller INGA bullar alls.


Ja, vad fan gör man? Pallar inte bli tokig VARJE dag. Att tvinga funkar inte, och att tvinga är det värsta man kan göra. Idag är jag "snäll", imorrn kanske jag är hårdare. Men vitsen med det hela är att JAG bestämmer.
JAG!!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0