FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

God morgon!

Sovit ganska bra, inga konstiga drömmar vad jag kan minnas.. skönt!

Igårkväll blev det kaos då det var dags att sova, Vilgot flippade ut precis innan vi skulle sova och vrålade som en stucken gris... för HAN VILLE HA MERA MUFFINS!!!

Han vrålade så att jag trodde grannarna skulle ringa polisen, han var helt i upplösningstillstånd och övertrött, härlig kombination (not).

Men han fick inte nån jävla muffins, han fick tid att lugna ner sig samtidigt som jag försökte undvika att bli biten för ARG kunde man inte undgå att han var, han var rasande.

Men tillslut så lugnade han ner sig och somnade.

Sen däckade jag med kort därefter, inte så konstigt kanske...

Eftersom jag slappat hela helgen så har jag massor att göra idag, plocka och sortera all ren tvätt som ligger utspritt över hela vardagsrummet, sen dammsuga och skura.. Fy fan så tråkigt men det måste verkligen göras. Pojkarna spelar wii och Vanessa sover fortfarande.

Jag vågar mig på en kopp kaffe idag, måste få energi så jag får saker gjorda!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0