FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Lite bilder..



Väntar hem ett vardagsrumsbord som jag ska få i dagarna hoppas jag!



Har plockat och städat lite mer i Vanessas å mitt "nya" sovrum.



Lampan är ett loppisfynd som jag målat och så har jag satt änglavingar bakom bara





Spikade upp den lilla hyllan som jag målade förrut, gillar när det blir en "tom" vägg eller utrymme som man måste fylla ut med nått. Det är ju det som är det roligaste när man inreder, alla små detaljer och sen praktiska lösningar.

Har "möblerat" om lite i tvättstugan oxå, eller fixat så att pojkarnas grejer till gymnastiken i skolan finns där inne istället för på rummet, skor, handdukar och deras "gympakläder" finns nu i tvättstugan så vi slipper leta och gräva uppe i deras rum. Ska försöka fortsätta med denna nya "ordning" och hitta fler lösningar som underlättar vardagen med 3 ungar i huset.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0