FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Mycket som händer nu...

som jag väljer att INTE skriva om på bloggen i nuläget med tanke på att jag anser att ämnet är grymt känsligt. Ja, kan ni tänka er, jag som annars skriver om PRECIIIS ALLT!!

Men iallafall, har jag haft en del att tänka på, mycket som snurrar i skallen just nu och sen är Vilder ett riktigt jävla "pain-in-the-ass" just nu. Han ska bråka om precis allt allt allt. Och om absolut INGET.

Jävla DRAMA och tragedi här,
om nån tilltalar honom fel, om nån tittar på honom eller vad fan vad som helst! Han har visst bestämt sig för att vara för-jävlig oavsett, hmm, kan han brås på sin mor tro? ;-) Skämt åsido, men jag har lärt mig att då livet suger som mest ska man skämta om det ännu mer.

Precis vad jag försöker göra nu... bluuuuuunda, andaaaaas, vara harmoooooonisk, negligera dåliga beteenden och enbart uppmuntra bra beteenden... fan, jag är tyvärr inte Tomas Dileva!
Skulle mer än gärna flumma bort det negativa i några fina rosa moln med positivt tänkande, men tyvärr är det inte så mycket positivt att suga fast i för tillfället. Var på apoteket idag å hämtade ut medicin, ser ju sjukt löjligt ut då jag går därifrån med den största påsen SMOCKFULL med diverse piller.. och endå hade de inte allt inne så jag måste dit imorrn igen för att hämta resten.



Ok, nu har jag fått gnälla lite. Skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0