FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Sovmorgon

Sov till strax efter 12, riktigt skönt att sova ut. Idag kommer pojkarna hem från pappa, sen ska jag träffa en läkare på Danderyd imorrn efter att jag lämnat grabbarna på fritids. Sen senare på dan har jag ett annat möte inbokat, sen är torsdagen över och det är fredag typ. Veckan har gått fort! (och kommer fortsätta gå fort hoppas jag!!)


Nu sitter jag i köket, kollar på tv och håller uppsikt på brevlådan utanför fönstret, väntar nämligen paket... brevbäraren är riktigt sen ibland, det har hänt alldeles för många gånger att posten kommit efter kl 18!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0