FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Vilder = Vrålapa

Jisses vilken skitunge han varit idag. De fick gå ut efter maten, fast han egentligen skulle bada efter maten, men de hade så kul med alla kompisar på gården så han fick vara ute och så skulle de komma in på en gång då jag ropade in dem...

Vilder blir helt knäckt, SKITSUR för att han måste gå in, SKITSUR för att han måste bada, han kallade mig både det ena och det andra.. (idiot, skit-jävel, dumma mamma, pappa är mycket snällare osv...)

Nu är han iallafall nybadad och har tvättat håret, jag bet ihop och lät det han sa gå in i ena örat och ut genom det andra... han är för trött för att ta en diskussion nu ikväll, tar det imorrn då han vaknar, att han har utegångsförbud imorrn OCH på onsdag. Nån måtta får det vara på vad man säger till mig, särskilt då han fick vara ute extra länge....

Sånt kan göra en mindre galen, fan man tycker att man gör precis ALLT men inte är man värd ett skit endå!! Pappa rockar såklart fett med helger med godis, Mc Donalds och saker.. (men jag tycker endå att det är bra att de har en relation med sin pappa, men hallå, JAG vill inte ha skit för att jag är den som alltid finns där...)

Vilgot har däremot varit ett helgon idag, lyssnat noga på allt jag sagt och betett sig väldigt bra och trevligt.

-"Mamma, jag måste prata med dig, i ENRUM, kom"... säger han och lockar in mig i vår nya "walk-in-closet"

-"Vilder, du vet", (han himlar med ögonen så jag tror de ska försvinna inuti hans huvud typ), han är ju lite gapig, vi borde slänga in honom här en stund så vi får lite tyst och lugn och ro, jag tänker faktiskt försöka sova och det går inte när han låter så jävligt!


Sötnosen, fick bita mig hårt i läppen för att inte börja skratta, för han såg så himla allvarlig och lixom vuxen ut då han pratade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0