FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Akupunktur

Kom nyss hem från sjukgymnasten, det var riktigt skönt med nålar idag, han satte i foten, benet, huvudet och senorna ovanför nyckelbenen typ vad det nu heter... och sen vid halsen.

Ja alltså det gör ju ont när han sticker in dem, men sen efter ett tag så är det riktigt skönt och man känner verkligen hur energierna i kroppen flödar och gör nytta.

Nu dricker jag kaffe, sen ska jag dammsuga upp alla popcorn och chips som ligger lite överallt här hemma sen gårdagens kalas. Sen köra en maskin tvätt. Sen ta det ganska lugnt, är ju en dag imorgon oxå.

Funderar på att ev börja plugga efter jul, på distans, som jag gjorde förrut, är sugen att fortsätta det jag studerade -08 men just den kursen finns inte kvar såg jag... AD-assisten (Art Director-assistent) men ska kolla om det finns något liknande, var inne igår och kikade på mina omdömen och betyg i de kurser som jag hann läsa då innan jag var tvungen att hoppa av studierna, och det gjorde mig glad och sugen på att ta tag i det igen.

Ibland behöver man påminna sig själv om sådant man faktiskt varit bra på och kan!

Jag har redan slutbetyg i 3 kurser;  Desktop, Grafisk kommunikation A och kommunikation.


"Du har jobbat på jättebra i denna kurs, och du har visat entusiasm och glädje.
Du har utvecklats och lärt dig mycket under denna utbildning. Ditt "examensprov" visar verkligen detta. En färgsprakande "hyllning". Ditt slutbetyg blir MVG. Lycka till nu, så kanske vi ses online igen. hälsningar L
Denna post är relaterad till kursen Desktop"


 " Hej Yoanna!
Vilket fantastiskt arbete du har gjort med "din" utställning om Stockholm. Imponerande :)
Det märks att du lagt ner tid och tankearbete kring detta. Kanonbra bildspel och musiken passar utmärkt. En mycket bra avslutning på denna kurs. VN++ med extra plus.
Jag ser att du ska läsa Mediekommunikation för mig nästa kursperiod. Trevligt, då hörs vi snart igen.
hälsningar L
Denna post är relaterad till kursen Grafisk kommunikation A"


"Hej Yoanna! Du har verkligen visat entusiasm och skaparglädje i denna kurs. Ditt "examensarbete" är föredömligt. Ditt slutbetyg blir MVG. Vi ses igen online. hälsningar L
Denna post är relaterad till kursen Grafisk kommunikation A"


 " Hej Yoanna! Nu är kursen slut och det är dags att sätta slutbetyg! Resultatet på hemtentan blev MVG och detta betyg sammantaget med resultaten på inlämningsuppgifterna ger slutbetyget MVG. Jag får tacka för den här tiden och önska dig lycka till med fortsatta studier eller jobb! Dessutom får jag önska Glad Påsk! Hälsningar S
Denna post är relaterad till kursen Kommunikation"

 " Hej Yoanna!
Du är så rolig. Jag gillar verkligen dina lämningar. Om jag skulle säga något så är du regnbågens alla färger. Du vågar använda färg :) Det är viktigt att tänka på att färger sänder signaler, både vad gäller kläder och på web eller papper. Det finns ju olika tolkningar av färger, och i vilka sammanhang de uppträder. Också väldigt personliga tolkningar.
Du väljer rosa... du tolkar rosa som den personlighet du är. Och svart. Spännande.
Bra jobbat.
hälsningar L
Denna post är relaterad till kursen Grafisk kommunikation A"



Inte så dåligt va?? :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0