FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Försöker!!

Det jobbigaste med att sluta röka är inte nikotinet. Utan det är TIDEN och STUNDERNA man lägger på rökning.


Man tar en "paus" med en cigg,

lite "frisk" luft,

en "timeout"..

Inte fan går jag ut på altanen eller ställer mig under fläkten med en morot lixom!!!

Så det känns minst sagt konstigt, eller snarare ovant.. men jag har tagit mig igenom värre draman än detta, så jag kämpar på, men fy helvete vad jag måste vara duktig då jag tröstäter... SALLAD!! Har tryckt i mig en grekisk sallad nyss, men nää...

nån måtta får det vara på duktigheterna, nu tänker jag öppna en påse godis!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0