FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

God morgon.

Mår bättre idag, ingen dimsyn eller dubbelseende och inga domingar. Så skönt! Men ska försöka ta det hyffsat lugnt endå, klockan är ju ännu bara barnet!

Har fyllt på dosetten med mediciner nu på morgonen, var riktigt skönt att få stoppa ner iallafall EN tablett mindre! Så nu är det "bara" 7 st om dan. Fast då räknar jag inte in insomningtabletterna. Har riktigt svårt att somna på kvällarna ibland (ofta), kan vara hur trött somhelst men så fort jag lägger huvudet på kudden så är jag uppe i varv och det går inte att slappna av och somna. Stilnoct funkar ju men på sikt ska jag försöka trappa ner dem, nu får jag ta 2 st för att kunna somna inom en timme....

Men som sagt, försöker få in bättre rutiner och bättre hälsa i mitt liv, så sakta men säkert kommer det nog gå åt rätt håll. Är fortfarande rökfri och har inget sug alls. Så jävla skönt. Men som sagt, skynda långsamt... (även om det är grymt tråkigt att ta det lugnt....!!) Rom byggdes inte på en dag!

Fast otålig, det har jag alltid varit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0