FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Inte min dag idag... PMS, försvinn!

Mitt humör är inte på topp nu, känner mig galet kinkig, grinig och irriterad på det mesta.

Hatar det, men va faan ska man göra?? Det är bara att härda ut, undvika att ge sig in i djupare diskussioner, ja bäst att undvika ögonkontakt överhuvudtaget, och helst undvika att andas alls, är ju rädd att bränna ner stället så fort jag öppnar munnen...! Katla är en liten kattunge jämförelsevis.


Stackars min kille nu... jag hör ju själv hur grinig jag låter, är medveten om det till 100% men kan endå inte göra nått åt det förrutom att lixom hålla mig innanför mitt revir, men samma sak varje månad, så han får ta och vänja sig... hittade en påse daim i skafferiet, ska ta itu med den då barnen somnat ikväll. Såååå sugen på SOCKER och jag tänker INTE dela med mig!!!

Varför har jag ingen glass hemma för???? Skulle nästan kunna döda för lite god Ben and Jerrys...








 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0