FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Lite mera höst











Ok, min koncentration idag var inte den bästa, bråkiga ungar i parken, tog av sig jackor och strumpor och skor!!!! Och blir tvärsura då jag säger till dem... sen har hela dagen varit i samma anda.. men jag har bitit ihop, nu sover de och jag börjar andas normalt igen.

Så av 100 bilder så var det endast dessa som blev hyffsat ok... men det blir bättre, siktar uppåt sakta men säkert.





Kommentarer
Postat av: mican strid

hejsan tjejen...hittade till din blogg via familjeliv... Jag bara älskar den... Räckte med att jag läste 3 meningar så va det som mej själv.. Helt otrolit ja har hittat nån som påminner såååå myclet om men.. JAG ÄLSKART... altid svårt att va annorlunda i dennna vara man lever i o ja vill oxå beklaga om det du har blivit utsatt för :-( <3

Jaha iallafall hittade en bild på din ena grabb när han va rakad som spiderman i huvvet o det va bara sååå häftit... Nu kan ja inte inte hitta bilden längre :-( du får jätte gärna berätta för mej vart den finns.... ;-) ........ Min minsta grabb e blond ohar jätte långt hår med skruvlckar som ja inte vågat/velat klippa bort men om ja fixar o göra en sån frisyr så kan ja kanske släppa på ngesten o lyckas raka han så hanfår se ut som en pojke för just nu tror allaat han e en flicka... :-P ram på dej ohaentrevlig helg.....kram mican

2011-10-30 @ 15:22:09
URL: http://micanpican.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0