FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

På fredag är det dags!

Jordens undergång är på fredag den 21:oktober.

Det står i aftonbladet, att det säger Domedagsprofeten Harold Camping.


Min första tanke, varför får han ens en plats i tidningen???

Sen min andra tanke, de har kanske nyhetstorka så de måste fylla ut sidorna med vadsomhelst?

Min tredje tanke, Harald borde byta jobb, han har ju haft fel innan...

Min fjärde tanke, OM jorden verkligen går under den 21:a, då kan jag utan större problem bränna hela barnbidraget som kommer den 20:e, på onödig shopping! Och går jorden inte under... kan jag kanske stämma honom? Och få mina pengar tillbaka? Plus för sveda och värk och psykiskt lidande, jag kan ju bli rik på kuppen! ;p


Men visst fan, jag bor ju inte i USA där man kan stämma folk hur somhelst. Attans då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0