FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Så less på snurret!

Kom nyss hem från en liten cykeltur, har varit hos Mica och fikat lite. Träffat hennes sååå söta vovve, jag är KÄR!! Men han är dessvärre upptagen, men i januari ska jag få låna han lite, ska vara hundvakt då.

Allt snurrar nu och jag har dimsyn, fattar inte varför det blir så när jag sköter hälsan så bra, äter nyttigt och regelbundet, käkar vitaminer, sover på nätterna osv.. Så jävla drygt!!

Är det stress? Är det en jävla nerv i nacken? Jag har fan inte stressat idag, ätit frukost och lunch fast jag inte var sugen, NYTTIG mat dessutom, broccoli, morötter å potatis! Men endå mår jag så jävla skumt och det sticker i fingrarna...

Har iallafall fått en ny tid för magnetröntgen av skallen, den 20:e november ska jag dit. Ska bli så skönt att få det avklarat.

Nu får jag väl lägga mig och skräpa på soffan en stund och vänta på att det ska sluta snurra så förbannat...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0