FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Tanken som räknas?

Min aptit på mornarna är det inget större fel på just nu, äter som en häst och det är ju bra.

Gröt, mackor, kaffe, te och sen lite av varje som jag hittar i kyl och skafferi. Frukosten är ju dygnets viktigaste måltid och då jag vaknar har jag oftast drömt intensivt under natten vilket jag tror gör mig extra hungrig periodvis? Lunchen däremot glömmer jag oftast, middag är det lite slarvigare med för min del, så mycket stress för det mesta med barnen och allt omkring middagsbestyren, och då jag stressar för mycket kan jag inte äta alls typ.


Jag säger varje vecka att "nästa vecka" ska jag börja träna. Promenera ute, whatever, yoga på wii fit eller skaffa träningskort någonstans.

Men som sagt, dert är väl TANKEN som räknas? För påbörjat nån träning, det har jag inte. Inte än. Men nästa vecka så ska jag börja! ;p

Nu på morgonen har jag fyllt 4 svarta sopsäckar, 2 av dem med sånt som ska slängas, och 2 som ska upp på vinden. Och då har jag bara rensat ur tvättstugan..


Tänkte fortsätta rensa ur hemmet nu, alla sommar-saker ska upp på vinden och sen måste jag leta lite mer noga efter vantarna från förra året uppe på vinden.

Nånstans ligger de ju... men vart??? Haha, ska ta en bild på hur det ser ut på min vind så fattar ni ångesten jag har inför att leta efter nått så smått som VANTAR.


Inom en timme så kommer bilderna ligga uppe på bloggen, har samlat krafter nu en stund för att ge mig in på att leta efter en nål i en höstack typ....

Wish me Good Luck!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0