FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

zombiedag..

Hoppade över mitt besök hos sjukgymnasten idag, var så jävla trött och tom på krafter så jag vilade en stund innan jag cyklade till apoteket för att hämta ut min medicin och sen handlade jag lite på Ica innan den var dags att cykla hem och förbereda mellis till kidsen.

Idag har jag varit riktigt ur form, en sån där dag man bara överlever typ och fokuserar på att vara på betydligt bättre humör imorgon.

Papprena jag skulle hämtat,
fyllt i och lämnat, blev det inget av idag. Får ta det imorrn, har endå en annan läkartid imorrn att passa så då kan jag ta det på vägen dit. Men fan så drygt, så jävla irriterande att behöva hämta ett sketet jävla papper! Pappers-sverige i ett nötskal!

Man ska fan ha papper på ALLT!

Pojkarna sover sött sen halv 8,
ikväll gick det ovanligt smidigt med att få dem i säng, gud så skönt! Vi som är vakna här kollar på Svenska Hollywoodfruar sen ska jag dyka ner i sängen och crascha där, om det inte slår om och jag blir sådär äckligt pigg och klarvaken istället... då lär jag bosätta mig i rummet med alla mina målargrejer... måste röja lite där imorrn... ser ut som ett bombnedslag eller nått.



Kreativt kaos är det så man kallar det?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0