FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Durance doftljus

Uppe före tuppen, och barnen. Vaknade runt halv 5 och kunde inte somna om så jag klev upp och gjorde iordning lite te och tände mitt underbara doftljus från Durance, jag är såld på doftljus och har testat de flesta olika märken som finns och Durance är både prisvärda och doftar helt underbart plus att de har lång brinntid. '

Jag brukar handla dem på Lejonkulan här i Vallentuna Centrum, min absoluta favoritaffär, alltid nått nytt men priserna är inte i det lägsta laget men de har alltid något smått och gott som man inte behöver men bara MÅSTE ha typ! Farligt!

145:- kostar doftljusen, det bästa priset jag råkat på när det gäller just de ljusen!
(billigare om man jämför med priserna på exakt samma doftljus från olika nätbutiker)

Mina favoritdofter är Vanille och
Watermelon.



''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0