FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Feberdimman vägrar försvinna

Sitter i soffan och kollar på Idol, men betoning på KOLLAR. Hör inte ett skit typ, är helt säker på att våra nya grannar hör vår tv bättre än vad jag gör ikväll!


Så jag går på känslan,
fick världens gåshud när en av dem sjöng så då drog jag slutsatsen att hon sjöng bra. Det gjorde hon tydligen enligt juryn men min gåshud kom tillbaka sen så jag gissar att den hade med febern att göra... ;p

Tacka vet jag text-tv, kan iallafall "höra" vad juryn tycker....!

Vanessa gör chokladbollar,
synd att mina smaklökar har försvunnit, ingen lust att käka smörklumpar med socker om jag inte ens kommer känna kaffemsaken i dem.




Synen är en aning dimmig men känseln är det inget större fel på, tyvärr. Känner mig fortfarande överkörd av ett tåg, som dessutom har penetrerat mina öron på kuppen. AJ!



Vanessa pysslar om sin sjuka mamma, fixar te osv.. Och hämtade min hemgjorda saft till mig att blanda med lite ramlösa, ska försöka bli av med huvudvärken hade jag tänkt. (hehe vodkan är slut sen läääänge länge sen, nu är det hemgjord saft i flaskan.)

Så vi har inte fest här ikväll precis...










Kommentarer
Postat av: Linda

haha nä vi hör inte din tv =) Tur i oturen du inte hör något nu då¨eftersom vi bankat och spikat hela dagen igår =)



krya på dig, ska se om jag har något mirakelmedel hemma så komemr jag över med det- tror dock inte jag har mer än ipren.,.. =/

2011-09-06 @ 06:56:50
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0