FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Fullt upp!

Hemmet är en katastrof, måste städa snarast!!!




(ni som läser och tänker... fan, vilken misäääär, ring SOC!!! Ett tips, ring en städfirma hit istället om du har några synpunkter på den fronten. ;-))

Lite kläder överallt.. har varit på vinden å hämtat lite vinterkläder... sen hann jag inte mer än så, var tvungen att möblera om i mitt sovrum, upptäckte då jag skulle tapetsera färdigt att tapethelvetet inte räckte... förmodligen för att jag har tapetserat garderobsdörrarna oxå... så jag var tvungen att möblera om, för att täcka det som inte är tapetserat. Så det tog sin tid, skruva ner å skruva upp hyllan framför sängen och flytta garderober och montera upp hyllan igen.

Phu svettigt värre, men jag kan själv! ;p

Lite före och efterbilder.. (snott från mina tidigare bilder då det var städat åtminstone)

Före.....                                            efter



(sminkbordet är inte helt ännu, ska slipas och målas mer vitt, gardinerna sydde jag idag av en bit vitt sidentyg. Hängde de gamla flockmönstrade över för effektens skull, liknar tapeten lite.)



Före............



Efter...


satte alla garderober på rad vid huvudgaveln på sängen. Det var ju den väggen som blev "naken" då inte tapeterna räckte till.

Alla sätt är bra utom de dåliga! Orka fixa nya tapeter... å sen vet jag inte ens vad de hette så chansen att hitta exakt samma tapet är inte den största.

Jag spelar inte på dåliga odds, då ändrar jag hellre spelet!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0