FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

God morgon!

Fy satan vad jag har sovit!! Törnrosa kan nästan få slänga sig i väggen typ! La mig strax innan 7 igår!

 

Min kille följde med mig till sjukhuset igår, och tog en bild på mig då jag somnade en stund då jag skulle vila efter ryggmärgsprovet... och la upp den på FACEBOOK! Hahaha, schysst lixom!!! Men det gör inget, han älskar ju mig och tycker att jag alltid är fin, även då jag INTE är det!



Igår var jag riktigt riktigt trött efter ryggmärgsprovet, men det gick bra, gjorde inte alls ont eller så, det som jag tyckte kändes mest var typ när han ritade en prick med pennan vart han skulle sticka.



Inom 2 veckor
kommer jag få provsvaren, sen pratade läkaren om att ev göra en ny magnetröntgen fast det berodde på resultatet på provet.









Vädret igår var helt underbart!!!
Det enda som saknades var en regnbåge, men har ju hela hösten på mig att få se en. Jag räknar kallt med massor utav regn, varvat med sol och kyliga vindar, åska och blixtrar!




Lite bilder från bussresan hem igår efter besöket på Danderyds sjukhus.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0