FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

God morgon eller nått

Hade galet svårt att vakna i morse, och lika galet svårt hade jag att somna igårkväll. Jag har drömt massor men minns inte vad, men vaknade av att jag var ganska tung i huvudet av alldeles för intensiva drömmar.

Vilder är hemma idag från skolan, det blev så stressigt och han var inte färdig med varken frukost eller påklädning då Vanessa och Vilgot var klara och jag pallade inte stressa, så idag får han vara "ledig" men ska städa med mig så att han inte tycker eller tror att man kan vara hemma från skolan bara för att det är kul lixom...

Solen skiner och himlen är vackert blå men luften är sådär härligt höstkylig och frisk, så som den bara är på hösten, denna underbara vackra och magiska årstid!

Ska kanske ta en tur ut i skogen med kameran senare? Det vore ju inte helt fel!

Eller så kanske jag bara ska ta det lite lugnt...?



Hmmmm.... *funderar lite*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0