FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Jobbig dag på många plan...

Lite krasch bom bang, orken dog lite och det mesta kändes övermäktigt då jag haft lite jobbiga telefonsamtal och sen som pricken över i:et kom posten med lite jobbiga och irriterande besked som skymde solen på min himmel rejält för tillfället.... Jo jag gillar oväder och regn, men inte på min inre himmel!!

Idag har jag känt mycket, har varit arg, sen ledsen sen arg igen och mera ledsen, sen uppgiven och sen glad för att det finns nån i mitt liv som tar emot mig när jag faller, sen tårar av trötthet och utmattning sen tårar för att jag är lycklig, lycklig och lite trasig på samma gång, men börjar sakta men säkert bli hel... på riktigt typ. Måste lära mig att inte ta vatten över huvudet bara, att inte höja ribban hela tiden, jag duger som jag är och allt tar sin tid.
Rom byggdes inte på en dag.


Jag målade en stund för att skingra tankarna tills jag fick ont i nacke och rygg och blev yr. Nu är jag mest trött och har ont i skallen och domningarna lurar bakom hörnet. Det susar i huvudet och inga tankar är på rätt plats, känner mig bortdomnad i hjärnan och närminnet suger för tillfället. Vad heter jag?? Typ.. Vill helst bara sova just nu... ZzzzZZzZZzZZzz

Röjde iallafall upp lite i köket och satte på en maskin tvätt, sen såg jag till så att tandféen kom på besök, Vanessa tappade sin första kindtand igår och lämnade tanden i ett glas
(utan vatten, sedlarna kan ju bli våta!! ;))

Tandféen var generös, hela 100:- för en liten tand blev det idag och nu är mamma pank.

Men tanden kom från någon speciell,
en tjej som är så duktig och hjälper till med det mesta och som jag älskar så högt att jag får svindel i hjärtat!

Min fina prinsessa; ♥Vanessa♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0