FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Nu är de slut

alla värktabletter vi hade hemma, brustabletterna gick åt först eftersom jag inte kunde svälja. Nu är resten oxå slut, alla ipren. Men mår lite lite bättre *peppar peppar* , fått tillbaka luktsinnet och hörseln börjar återvända, om det bara kunde sluta göra så jävla ont i kroppen och om jag bara kunde sluta svettas. Men det ger sig nog tills imorrn hoppas jag, jag brukar krya på mig rätt snabbt då jag blir sjuk så imorrn MÅSTE jag vara frisk ju!

Tyckte så synd om Vanessa
i morse eftersom jag inte ens kom upp ur sängen då larmet ringde, så hon fixade sin egen frukost och gick till skolan. Jag hade överraskat henne då hon kom hem efter skolan med att baka tunnbröd som hon älskar.



Det var något varmt att stå vi spisen och steka, men det var det värt för hon blev jätteglad. Nu sitter vi i vardagsrummet och äter lite å kollar på tv. Pojkarna kommer senare ikväll tror jag, känns väldigt lyxigt att ha fått dispans från dem då jag själv varit dålig, inte ofta jag har den turen!

Så nu njuter jag faktiskt, jag är lycklig och har fina människor omkring mig som får mig att må bra. Allt blir bara bättre och bättre nu, sakta men säkert klättrar jag uppåt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0