FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Såå trött!!!

Kom iväg till jobbet i morse men har gått och gäspat lite hela dan. Blev sen yr och det vägrade avta så jag fick lägga mig och vila en stund, Vanessa hämtade pojkarna på fritids åt mig så jag slapp ta mig iväg, tror inte att jag hade kunnat resa mig och gå just då utan att svimma eller nått, hatar när den där tröttheten bara slår till!

Men å andra sidan brukar den ge med sig lika fort som den kommer.

Pojkarnas pappa kom förbi nyss och tog med sig barnen för att åka handla färdig mat på Donken, riktigt skönt att slippa ställa sig å laga mat idag, skitsamma att det blir skräpmat, det är faktiskt gott med skräpmat ibland!








Imorrn ska jag ta det vääääldigt lugnt då barnen kommit iväg till skolan, måste vila lite och sen möta upp Vanessa efter skolan för att ta henne till läkaren, hennes exem i armvecken ser inte så roliga ut.. (det enda hon typ fick efter sin far, den elaka människan! ;))


I helgen blir jag ensam
med mina pojkar för Vanessa ska vara hos mormor, på lördagkväll ska dock pojkarna till pappa så då tänkte jag passa på att gå ut med Cissi, middagen vi hade här hemma för ett tag sen då grabbarna grus i sitt esse blev ingen hit så vi bestämde oss för att ses UTAN barn och INTE hemmavid nästa gång.

Sen får vi se om det blir av med barnkalas på söndag eller ej för Vilder, känns en aning tight om tid då jag inte fått iväg inbjudningarna ännu och inte handat eller förberett ett skit, kanske nästa helg istället?

Ja jag vet, jag är planeringarnas och framförhållningarnas mästare! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0