FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

SPIKAT!!

Har bokat ett slott för bröllop 12 12 12!!! En onsdag, men va faaaan, de få som blir bjudna kommer få ta ledigt. That´s it! Finns inget annat datum för HAPPILY EVERY AFTER med cinderellatema.



När jag berättade för Vanessa att jag skulle gifta mig, så sken hon som en sol.

Askungentema, gjorde jag klart för henne att det var.

-Vill du vara Jack eller Gus? frågade jag....

-Meeeen, de är ju KILLAR! blev hennes spontana kommentar!!!!

Hahahha sååå klockrent!! Min dotter uti fingerspetsarna minsann. Inte att hon ifrågasatte att vara utklädd alls, det vore lixom inget konstigt alls, hade jag frågat om hon ville vara en fågel eller en tjejmus hade hon ju nappat givetvis, att jag frågade om Jack eller Gus var bara en rolig grej från min sida.






Kommentarer
Postat av: Therese

WEEEEEY!!!! :D Kommer bli sååå häftigt!!!!

2011-09-03 @ 09:52:51
Postat av: Fröken UppochNer

Grattis!! Det var inte alls så länge sen du nämnde om din kille här i bloggen. Snabba puckar där! ;-) Önskar dig ett sagobröllop och all lycka till er. Hoppas du uppdaterar om planeringen här i bloggen. ;-)



Kram!

2011-09-03 @ 13:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0