FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Varit spåtant idag

Thina, min gulliga jobbarkompis, kom förbi en stund på eftermiddagen och jag spådde henne i tarotkort. Ungarna har haft kompis hemma efter fritids så det är fullt ös här nu efter middagen.

Häromdagen var jag förresten i skogen med Thina för att leta svamp. Hittade massor med svamp.. men inte mycket som var ätbart. Typ 8 små höstkantareller som Vanessa åt upp på 2 sekunder.


Vi gick lite vilse... hahaha vi tappade bort varandra rätt snart,
Thina ropade på mig men fan jag hör ju dåligt..så jag hörde ju henne inte såklart. Så hon ringde mig på mobilen, och bad mig ropa/skrika så hon skulle höra vart jag var nånstans... så jag skrek allt jag kunde, alldeles ensam i skogen och pinsamt nog kom en tant förbi med en hund och tittade konstigt på mig... hahaha, hon trodde nog att jag rökt svamp eller nått, måste sett lite konstigt ut.. jag skrek lixom bara rakt ut som Ronja då hon vrålar sitt vårskrik i skogen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0