FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

God morgon!

Igår var jag galet trött så jag och Vilgot gick och la oss redan halv 9, sovit som en stock hela natten, inga drömmar (vad jag minns iallafall) men galet ont i ryggen, måste fixa en egen säng till mig, för tillfället sover jag med kidsen, antingen i grabbarnas rum eller i Vanessas, hon fick min 140-säng för den är endå alldeles för mjuk för min rygg att sova i. Nacken känns iallafall bättre idag, alltid nått! Strax ska jag ut med Rocker, vaknade av att han hade spytt å skitit i hela vardagsrummet... bläääää, han hade lyckats få tag på en stooor skål med godis under natten, hur han bar sig åt är och förblir en gåta då jag hade satt för kompostgaller in till köket och sen ställt godisskålen på en hylla där.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0