FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Lite duktig endå

Har städat som ett jävla arsle (eller säger man arsel??) sista dagarna, därför som bloggen är grymt dåligt uppdaterad och mina vänner börjar skicka sms och fråga om jag lever eftersom de inte sett mig online som de brukar dagligen...



Men iallalfall, så lever jag, och börjar få lite mer ordning och reda hemma trots grabbarna grus intensiva närvaro och busiga upptåg.


Ska ta ett gäng bilder imorrn på hur fint jag gjort det, nu ska jag försöka sova eller nått, klockan är mer än den borde och jag är piggare än vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0