FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Mera regn tack!

Alltid blir det moln på himlen, inte undra på att jag älskar regn och oväder, för då kan det ju bara bli bättre!! Är det så tro, att det är så jag tänker omedvetet?

Jag har alltid gillat dåliga väder och regnrusk, tycker att det är så rogivande för själen och luften blir lättare att andas på nått vis och sen är det inga förväntningar på en "dålig dag" men skiner solen så får folk panik om det inte slukas sol och utomhusaktiviteter , för då har man ju "slängt bort en hel dag".

Nä tacka vet jag regniga dagar som är fulla utav outforskade möjligheter och helt utan förväntningar och krav.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0