FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Min pappa är bättre än din pappa

WTF????


Seriöst, hur fan kan man ens komma på den sjuka idén att göra ett sådant program?!!

Vilket budskap förmedlar det? Jo det kan ju vemsomhelst med en IQ över 1 räkna ut.


Jo, man måste vara BÄST för att duga, och har man ingen pappa kan man sitta där med en ångest som blir ännu större för att alla "bra" pappor ska tävla för att se vem som är BÄST, för det är ju DET som räknas och betyder något, att vara BÄST på allt. Sen är det många barn som har dåliga och frånvarande pappor, men skitbra tv3, ge alla dessa ungar en ännu större klump i magen än de förmodligen redan har!!'


Visst, det är ju bra att det FINNS bra pappor osv, men fan i helvete måste det vara en TÄVLING????? Hade hellre sett "bra pappor" blivit framlyftna på ett bättre sätt en detta.


Livet är redan hårt nog för många barn och för de flesta sitter det i bakhuvudet ett enormt tryck på att vara just STÖRST BÄST och VACKRAST!

Vad blir nästa briljanta programidé tv3? "Vem får mest julklappar?" Skulle inte förvåna mig det minsta!

 

 

Helt sjukt tycker jag och det gör ont i magen på mig då jag tänker på alla dessa barn som inte har en pappa, och det är inget som de själva kunnat välja.


Skäms på er tv3!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0