FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Söndag, solsken och bra humör!

Igår blev jag bjuden på en underbar påskmiddag hos min vän och granne Lotta.





Pojkarna åkte med pappa till farmor och farfar för påskmiddag och Vanessa åkte till mormor. Får hem henne på tisdag och grabbarna grus kom hem redan igårkväll, nu leker de för fullt med Kristian som sov över här inatt.

Vaknade och kände mig riktigt pigg och utvilad, varit ute med Rocker i det fina vädret och nu blir det kaffe i mängder sen tänkte jag ta mig ut igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0