FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Sockerkick

 
 
 
Ja nu blir det sockerförbud här för grabbarna duracell, jisses vad de studsat runt här sen de kom hem från pappa! Äntligen sover de men det tog sin tid, deras rum som var fint för några timmar sen ser ut som ett slagfält. Så Imorrn har de spelförbud, nya tv:n de fick av pappa för att kunna spela spel på sitt rum åker tillbaka i kartongen inatt och göms tills vildingarna lugnat ner sig och börjar tänka på att vara rädda om sina saker.
Och MIN tv i vardagsrummet kan de glömma att spela på! Men nu sover alla här äntligen och jag med snart hoppas jag! Ska försöka laga min egen data så jag kan blogga som förr, paddan vi har suger att blogga på. 
Lite bilder kommer här iallafall...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0