FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Fredag

Har halkat efter massor med skolarbetet på sista tiden, den mesta tiden har gått åt till att agera fredsmäklare här hemma på alla möjliga tänkbara och o-tänkbara plan.

Som grädde på moset igårkväll då pojkarna äntligen somnat fick jag sååå jävla ont i sidan, bröstkorgen så jag trodde jag skulle gå sönder eller av på mitten, kunde varken sitta eller stå typ, gjorde ont att andas och var på gränsen till att svimma av smärta. Sen tillslut var jag på väg in till akuten men då släppte den värsta skärande smärtan på vägen dit så jag åkte hem istället. Hatar akuten och att vänta där i all evighet, ville bara sova när smärtan väl avtog. Satt i telefonkö i nästan 45 min till vårdguiden innan, och där sa de att jag skulle åka in akut om det inte blev bättre. Å jag som skulle pluggat och lämnat in skoluppgifter med deadline igårkväll men det kom av sig helt.

Men idag mår jag bättre, har lämnat in en del av skoluppgifterna nu på morgonen, betalat räkningar och sen ska jag fortsätta med skola och sånt efter lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0