FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Seg dag

Kom aldrig i säng igår, klockan gick för snabbt och helt plötsligt var klockan 04.30 och jag insåg att det var lönlöst att gå och lägga sig då eftersom mobilen ringer 05.20... men däckade på soffan och sov väl kanske runt 30 min, sen upp igen, sååå drygt var galet trött, men fixade frukost, promenerade med pojkarna till skolan och sen gick jag hem och la mig i soffan med Rocker.. och sov tills klockan var 13.45.

Nu känner jag mig ganska trött och bara längtar efter att få lägga huvudet på kudden och sova i sängen hela natten! Imorrn fredag, då blir det nya tag. Är barnledig denna helg så jag har massor med tid till att plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0