FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Stor höstack söker liten nål

Ja lite så känns det för mig, får inte ett skit gjort, blankt i skallen och så fort jag sätter mig och försöker koncentrera mig på något skolarbete så blir det nada resultat, om inte SÄMRE resultat än innan, då saker och ting inte funkar så som jag vill och tänkt mig, så har jag en förmåga att blunda för det, och köra "all in" i nån slags rysk roulette typ. Jag försöker måla lite för att dämpa ångest och komma på bättre tankar, som en tv som plötsligt slår om till svart/vitt, tills det bara återstår myrornas krig.




Mina tavlor skiftar mest i grått just nu... blir lätt så när man inte väntar tillräckligt för att färgerna ska torka så man kan måla mer, men med andra ord sagt borde jag ha en sjukt stor lokal med ett oändligt utbud av canvasdukar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0