FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Alltså brevbäraren..

Alltför ofta är posten sen eller så kommer den inte alls. Väntar på paket men inte fan kommer det nått jävla paket. Men fick post idag, ett brev från Attunda tingsrätt, har nu fått ett namn på mitt målsägandebiträde. En tjej tack och lov. Snart dags för förhör och sen får vi se åt vilket håll bollen rullar. Enligt polisen så var det ett hemskt och allvarligt brott, men jag vet inte ännu vad åklagaren säger. Jävla processer hit och dit, men som sagt, jag tar ingen skit och rätt ska vara rätt, jag har iallafall gjort vad jag kunnat. Om inte annat så kanske det hjälper någon annan som blir utsatt för samma sak av den här personen...

Folk har frågat mig; orkar du verkligen med detta, det kommer bli skitjobbigt för dig och jättetufft!

Jo, jag orkar, har tagit så mycket skit redan och vet hur jag ska hantera mina känslor, att blunda för det som hänt vore som att kasta pärlor åt svin och förnedra mig själv och mitt värde som människa. Jag sätter ner foten bums nu, sen vart det leder det spelar ingen större roll egentligen, jag är inte ute efter hämnd jag är ute efter rättvisa och att få säga som det är, sen skitsamma om han åker dit eller inte, jag vill bara göra rätt FÖR MIG och visa att SÅ BEHANDLAR MAN INTE MIG, INTE NÅGON!!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0