FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Dag 1 2012

God morgon, hade en lugn och mysig kväll igår, åt gott hos Lotta, sen hem och kollade lite på film och försökte bli av med den envisa huvudvärken, men den stannade troget kvar i min skalle.

Men det gjorde inte så mycket, soffläge, mätt på underbart god mat och en stor kopp te, värktabletter och hela världen som smattrade in det nya året utanför mina neddragna persienner, som att sitta mitt i en krigszon, jag var glad och nöjd att jag satt inomhus i en varm och mysig soffa under ett varm täcke med en mycket mysig hund...

Rocker var helt oberörd av allt smällande ute, det trodde jag inte utan var beredd på att han skulle tycka det var pissjobbigt med alla raketer och smällare, men nix, han störde sig inte det minsta på det. Kan det vara så att man blir härdad tro av att leva i en familj som våran där det exploderar lite varje dag här hemma på olika sätt? ;-)


Nåväl, god fortsättning på detta nya år 2012. 



                    No more drama in my life, no more pain, that´s MY 2012.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0